8 مدل از بهترین استند لوازم آرایشی

بهترین استند لوازم آرایشی

اگر میز آرایش شما مثل یک منطقه جنگی آشفته و به هم ریخته به نظر می رسد، احتمالا زمان آن رسیده که یکی از بهترین شلف استند های لوازم آرایشی را انتخاب کنید و آشفتگی میز خود را مرتب کنید. با توجه به اندازه‌ها و شکل‌های مختلف و حجم زیاد آرایشی که فرد با آن سروکار دارد، انواع مختلفی از استند آرایشی در بازار موجود است. اگر ابزار آرایش شما به خوبی سازماندهی نشده باشد، روتین آرایش شما نیز می تواند یک کابوس باشد.

برای کاهش شلوغی، استند های لوازم آرایش محصولات آرایشی شما را مرتب می کنند. این استند ها تمام ابزار آرایش شما را یکجا نگه داشته و کمد یا میز شما را مرتب و منظم نگه می دارد. استند ها باید محفظه های کافی و قابل تنظیم داشته باشند که به شما امکان می دهد آرایش خود را به روشی منظم نگهداری کنید. آنها همچنین باید بادوام، کاربردی باشند و به راحتی تمیز شوند. بنابراین با یک استند لوازم آرایشی رومیزی خوب، خود را از دست دادن زمان و تلاش نجات دهید.

گزینه‌های زیادی در دسترس هستند و ما در میان صد ها مدل از استند های لوازم آرایشی که در فروشگاه های آنلاین موجود هستند، جستجو کردیم و با توجه به قیمت، طرح، اندازه و نظرات خریداران لیست زیر را از بهترین و پرفروش‌ترین استند های آرایشی برای کمک به انتخاب شما تهیه کردیم.


بهترین استند لوازم آرایش

1. پرفروش‌ترین استند های لوازم آرایشی شیشه ای و اکریلیک

این استند های لوازم آرایشی رومیزی پرفروش در سایت دیجی کالا شامل کشو های بزرگ برای مواردی مانند براش های آرایشی و محصولات مو هستند و همچنین کشو کوچکتر کنار هم برای لوازم جانبی کوچک نیز وجود دارد. قسمت بالایی استند کوچکترین قطعات را با محفظه هایی برای رژ لب، برس های کوچک، لاک ناخن یا عطر در خود جای می دهد.

این استند ها با جنس پلکسی در رنگ اکریلیک شفاف ارائه می شوند که به خاطر بی رنگ بودن آن به استند شیشه ای نیز معروف هستند.

استند لوازم آرایش شیشه ای

مشاهده اندازه و قیمت محصول در:


استند لوازم آرایش اکریلیک شفاف

شلف استند لوازم آرایشی

مشاهده اندازه و قیمت محصول در:


استند لوازم آرایش بزرگ

استند لوازم آرایشی بزرگ برای مغازه

مشاهده اندازه و قیمت محصول در:


استند لوازم آرایش چرخشی و گردان

استند لوازم آرایشی چرخشی

مشاهده اندازه و قیمت محصول در:


2. بهترین استند لوازم آرایش چوبی دیجی کالا

استند های چوبی بخاطر ظاهر شیک و فضای مناسب از محبوب ترین مدل های استند لوازم ارایشی در فروشگاه های آنلاین هستند. اگر شما هم به دکوراسیون اتاق و میز آرایشی خود اهمیت می دهید، قطعا از خرید این محصولات پرفروش پشیمان نخواهید شد.

استند لوازم آرایش چوبی

استند لوازم آرایشی رومیزی

مشاهده اندازه و قیمت محصول در:


استند لوازم آرایش چوبی سفید

استند لوازم آرایشی چوبی سفید

مشاهده اندازه و قیمت محصول در:


استند لوازم آرایش چوبی فانتزی

استند لوازم آرایشی فانتزی چوبی

مشاهده اندازه و قیمت محصول در:


استند لوازم آرایش چوبی

مشاهده اندازه و قیمت محصول در:


3. استند لوازم آرایشی ارزان دیجی کالا

اما اگر به دنبال محصولی ارزان قیمت و با کیفیت هستید، این استند های رومیزی پیشنهادی ما از بهترین و پرفروش ترین های دیجی کالا هستند.


استند لوازم آرایش

مشاهده اندازه و قیمت محصول در:


استند لوازم آرایش

مشاهده اندازه و قیمت محصول در:


چگونه بهترین استند را انتخاب کنیم؟

اندازه محصولات خود را در نظر بگیرید: بهترین اندازه برای استند آرایشی شما به فضایی که در دسترس دارید و همچنین مواردی که می خواهید ذخیره کنید بستگی دارد. مقدار فضایی که روی میز یا روشویی اشغال می کند و اندازه مجموعه محصولات آرایشی خود را در نظر بگیرید.

جنس: بادوام‌ترین مواد برای استند های آرایش، سنگین‌ترین گزینه‌ها مانند فلز یا چوب هستند که سال‌ها ماندگاری دارند. پلاستیک اکریلیک شفاف یک ماده رایج و محبوب است که برای بهترین استند های لوازم آرایشی استفاده می‌شود، زیرا به شما امکان می‌دهد دید واضحی از وسایلتان داشته باشید و همچنین به راحتی تمیز می‌شوند. گزینه های دیگر مواد چوب، بامبو و نایلون هستند. بامبو می تواند بسیار ظریف و شیک به نظر برسد، در حالی که نایلون یا دیگر آرایش های پارچه ای انعطاف پذیر هستند و برای استفاده در سفر با مجموعه شما خوب هستند. در مقایسه با پلاستیک اکریلیک، نگهداری و تمیز کردن این مواد ممکن است سخت تر باشد.

قیمت: به احتمال زیاد ترجیح می دهید پول بیشتری را برای آرایش خود خرج کنید تا راهی برای نگهداری و سازماندهی آن، مگر اینکه واقعا عاشق نظم و مرتب کردن باشید. خوشبختانه، تعداد زیادی استند لوازم آرایشی عالی با قیمت مناسب و ارزان در فروشگاهی مثل دیجی کالا وجود دارد. همچنین می‌توانید به دنبال گزینه‌های کوچک‌تر باشید و بعدا با رشد مجموعه آرایش خود آن را ارتقا دهید.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: آینه جیبی چوبی

بیشتر بخوانید: کیف آرایشی مردانه

پیمایش به بالا