استند سشوار و اتو مو ؛ 10 مدل پرفروش

استند سشوار و اتو مو

سرمایه گذاری بر روی بهترین استند نگهدارنده سشوار و اتو مو برای ایمن و منظم نگه داشتن میز آرایشی یا مغازه شما بسیار مهم است. این لوازم جانبی نه تنها میز شما را مرتب و تمیز نگه می دارد، بلکه استفاده از سشوار را برای شما آسان و سریع تر می کند. در این مقاله لیستی از 10 مدل بهترین استند های سشوار را گردآوری کرده ایم تا بتوانید با خیال راحت و بدون دردسر بهترین محصول را انتخاب کنید. برای بررسی بیشتر به پایین اسکرول کنید.

بنر ماسک مو

بهترین استند سشوار

1. استند سشوار و اتو مو ایستاده

اگر یک نگهدارنده همه کاره برای سشوار و ابزار موی خود می خواهید، پایه های سشوار ایستاده بهترین گزینه برای شما خواهند بود. این محصول یک راه حل عالی برای اتاق شخصی و یا مغازه شما است. محفظه مارپیچ بالای آن، سشوار و اتو مو را به راحتی در جای خود نگه می دارد.

+ دارای سینی ابزار

استند سشوار و اتو مو ایستاده

مشاهده قیمت و خرید:

ارتفاع ۸۰ سانت


استند سشوار و اتو مو ایستاده

مشاهده قیمت و خرید:

ارتفاع ۱۰۵ سانتی متر


2. استند سشوار دیواری

اگر به دنبال فضایی برای نگهداری سشوار خود هستید و از مدل های ایستاده یا رومیزی راضی نیستید، یک استند سشوار دیواری گزینه بسیار مناسبی است. این مدل از استند ها فضای کمتری را اشغال می کنند و ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

استند سشوار و اتو مو دیواری

مشاهده قیمت و خرید:


استند سشوار و اتو مو دیواری

مشاهده قیمت و خرید:


3. استند سشوار رومیزی

نگهدارنده های رومیزی سشوار و اتو مو از مواد با کیفیتی ساخته شده اند و دارای پایه هستند که می توانید روی هر سطحی بدون نیاز به نصب یا پیچ کردن قرار دهید.

استند سشوار و اتو مو رومیزی

مشاهده قیمت و خرید:


استند سشوار و اتو مو رومیزی

مشاهده قیمت و خرید:


4. استند سشوار و اتو مو

این نگهدارنده سشوار دارای طراحی بی نقص است، با بازو و سر قابل تنظیم که می توانید بر اساس نیاز خود آن را خم کنید. در صورت آسیب دیدگی شانه یا شکستگی دست، این انتخاب ایده‌آل به شما امکان می‌دهد براحتی به موهای خود حالت بدهید.

استند سشوار و اتو مو رومیزی

مشاهده قیمت و خرید:


5. استند سشوار و اتو مو چوبی

این مدل از استند سشوار چوبی، ساده و شیک است که برای مرتب نگه داشتن سشوار و برس های شما طراحی شده و به راحتی روی میز شما قابل دسترسی است.

استند سشوار و اتو مو چوبی

مشاهده قیمت و خرید:


نکاتی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید

جنس: اولین چیزی که باید به آن نگاه کنید جنس محصول است. به عنوان مثال، وقتی از سشوار یا اتوی داغ استفاده می کنید، استند آسیب می بیند. در نتیجه، شما باید نگهدارنده های ساخته شده از پلاستیک، چوب یا فلز با کیفیت بالا را خریداری کنید.

اندازه: دو نوع مختلف اندازه وجود دارد. اولی اندازه خود استند است، در حالی که دومی اندازه سوراخ درون استند است. اگر چند ابزار مو داشته باشید یک نگهدارنده با اندازه متوسط ​ خوب است. با این حال، اگر تعداد قابل توجهی دستگاه دارید، یک نگهدارنده سایز بزرگ با ظرفیت زیاد نیاز است.

راحتی در استفاده: هنگام خرید یک استند سشوار، به دنبال یک نگهدارنده باشید که راحت تنظیم شود. باید طراحی ساده و ظریفی داشته باشد که به نگه داشتن وسایل حالت دهنده مو کمک کند. علاوه بر این، باید فضای کمتری را در اتاق شما اشغال کند.

مقاوم در برابر حرارت و بادوام: به دنبال یک سشوار باشید که از مواد مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است تا از سوختگی روی میز شما جلوگیری کند. علاوه بر این، باید ماندگاری طولانی، سبک وزن، ضد زنگ داشته باشد که تمیز کردن آن ساده و قابل حمل باشد.

قیمت: اقلام گران قیمت همیشه به معنای مواد باکیفیت یا ماندگاری طولانی نیست. بنابراین، به دنبال نگهدارنده‌هایی باشید که گزینه‌های مقرون به صرفه و باکیفیت هستند. با این حال، نباید گول محصولات بسیار ارزان قیمت را نیز بخورید، زیرا احتمالا از مواد با کیفیت پایین ساخته شده اند.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: جعبه جواهر

بیشتر بخوانید: بهترین استند لوازم آرایشی

پیمایش به بالا