آینه آرایشی چراغدار ؛ 9 برند محبوب

آینه آرایشی چراغدار

آینه های آرایش چراغدار ابزاری ضروری برای کسانی هستند که به آرایش علاقه دارند یا می خواهند از هرگونه خطا جلوگیری کنند. برخلاف آینه‌های قدیمی و معمولی، بهترین آینه‌ های آرایشی جدید مجهز به نور داخلی هستند که محیطی روشن را برای آرایش کردن، حالت دادن به مو یا انجام سایر کارهای نظافتی میکاپ شما را فراهم می‌کنند. این محصولات انواع مختلفی دارند تا با نیازها و ترجیحات آرایشی متفاوت شما مطابقت داشته باشند.

آینه های چراغ دار انعکاس واضحی را ارائه می دهند که به دقت ویژگی های صورت شما از جمله کوچکترین جزئیات را نشان می دهد. اغلب، آنها دارای نور قابل تنظیم هستند که به شما امکان می دهد روشنایی و دمای رنگ را مطابق با نور محیط اتاق یا سایر محیط های اطراف خود تنظیم کنید.

چه یک میکاپ آرتیست حرفه ای باشید و یا فقط به دنبال روشی بهتر و آسان تر برای آرایش روزانه خود هستید، یک آینه چراغ دار آرایشی قطعا می تواند تفاوت بزرگی در کیفیت نتایج شما ایجاد کند. فقط با یک آینه مناسب، می توانید هر بار به آرایش کامل و دقیق برسید. برای یافتن گزینه های مورد علاقه ما و پرفروش‌ترین محصولات به ادامه مطلب بروید.


بهترین آینه آرایشی چراغدار

1. آینه آرایشی چراغ دار شیائومی

آینه آرایشی چراغدار شیائومی یکی از بهترین پرفروش‌ترین آینه های زیبایی رومیزی در بازار است. چراغ LED دور آینه و میزان روشنایی آن با حسگر لمسی به صورت هوشمند تنظیم می شود. می توان آن را با یک کابل USB Micro به راحتی به برق وصل و شارژ کرد.

+ باتری ۱۲۰۰mAh

آینه آرایشی چراغدار شیائومی

مشاهده قیمت و خرید:


2. آینه رینگ لایت موگه

آینه آرایشی جیبی موگه دارای چراغ روشنایی، آینه معمولی و آینه بزرگنمایی با زوم 10 برابر به شما کمک می‌کند با دقت بالا آرایشی عالی برای هر موقعیتی داشته باشید.

+ نور یکنواخت و سفید مناسب میکاپ

آینه آرایشی چراغدار موگه

مشاهده قیمت و خرید:


3. رینگ لایت آرایشی ایتوک

آینه آرایشی شارژی ایتوک نور طبیعی و ملایمی را ارائه می دهد که ابزاری عالی برای کمک به شما در میکاپ و آرایش شما است. مجهز به یک آینه با بزرگنمایی 2x است که به شما امکان می دهد روی تمام جزئیات صورت زوم کنید. علاوه بر این، با یک قاب ABS با کیفیت بالا ساخته شده است.

+ قابلیت شارژ + کابل شارژ Micro USB

آینه آرایشی چراغدار ایتوک

مشاهده قیمت و خرید:


4. آینه آرایشی foldaway مدل چراغ دار با قابلیت بزرگنمایی

آینه آرایش چراغدار foldaway با لامپ LED کم مصرف طراحی شده است که نور روشن و طبیعی را ارائه می دهد. ویژگی‌های ذره‌بینی و بزرگ‌نمایی 10 برابر به شما این امکان را می‌دهد تا برای اعمال آرایش دقیق، تمام جزئیات را به وضوح ببینید.

+ به همراه پایه جمع شونده

آینه آرایشی چراغدار فلودوی

مشاهده قیمت و خرید:


5. آینه رومیزی چراغ دار

این آینه آرایشی چراغدار رومیزی با طراحی شیک، دارای لامپ های LED با نور سفید است که روشنایی کافی را برای آرایش شما ارائه می دهد.

+ باتری خور

آینه آرایشی چراغدار رومیزی

مشاهده قیمت و خرید:


6. آینه مدل تاشو چراغ‌دار اسمارت

این آینه آرایش تاشو چراغدار، بسیار سبک وزن است و طراحی جمع و جور جذابی دارد. چراغ های دور آینه با چرخش دسته آن روشن و خاموش می شود و نور مناسبی را برای هر روتین آرایشی به شما می دهد.

+ قابل استفاده توسط باتری و شارژر موبایل (USB) از جنس پلاستیک و شیشه

آینه آرایشی چراغدار تاشو

مشاهده قیمت و خرید:


7. رینگ لایت آرایشی پایه دار

این آینه آرایشی چراغدار با پایه بلند و نگهدارنده گوشی موبایل یک انتخاب عالی برای بیوتی بلاگر ها یا افراد مبتدی علاقه مند به آرایش است.

+ جنس آلومینیوم و پلاستیک

+ رنگ چراغ آن در سه حالت نور گرم، نور مهتابی و ترکیب هر دو قابل استفاده است.

آینه آرایشی چراغدار پایه دار

مشاهده قیمت و خرید:


8. آینه پنکه دار و چراغدار کوچک

اگر به دنبال یک آینه آرایشی فانتزی و کیوت چراغدار هستید، طرح های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم. علاوه بره چراغ LED و آینه کوچک معمولی این محصول دارای فن خنک کننده و بسیار عالی است که می توانید از آن به عنوان یک پنکه کوچک استفاده کنید.

آینه آرایشی چراغدار خرس

مشاهده قیمت و خرید:


آینه آرایشی چراغدار کفشدوزک

مشاهده قیمت و خرید:


9. رینگ لایت آرایشی مدل AM-Rabbit

این آینه آرایش رومیزی با کیفیت به شما اجازه می دهد تا به راحتی نورها را به میزان روشنایی دلخواه خود تنظیم کنید. باتری لیتیومی داخلی و قابل شارژ آن تضمین می کند که دیگر نگران شارژ مکرر آن یا تعویض باتری نباشید.

+ باتری 1200mA

+ شارژ توسط کابل USB

آینه آرایشی چراغدار ربیت

مشاهده قیمت و خرید:


آینه آرایشی LED یا فلورسنت، کدام بهتر است؟

آینه های آرایش LED به دلایل مختلف به طور کلی بهتر از آینه های آرایشی فلورسنت در نظر گرفته می شوند. چراغ های LED روشن تر هستند و نور شدیدتری را ارائه می دهند. آنها همچنین نسبت به لامپ های فلورسنت از نظر انرژی کارآمدتر هستند و در نتیجه انرژی کمتری مصرف می کنند و طول عمر بیشتری دارند. آینه های LED همچنین گرمای کمتری تولید می کنند.

نکات قبل خرید

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی وجود دارد که باید هنگام خرید بهترین آینه آرایش با چراغ به دنبال آنها باشید.

نورپردازی: یکی از مهم ترین ویژگی های آینه آرایش لامپ دار، کیفیت و سطح نور است. به دنبال آینه ای با نور روشن و یکنواخت باشید که تقریبا نور طبیعی روز را تقلید کند. نور سفید خنثی تا سرد به عنوان نور طبیعی در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، روشنایی قابل تنظیم و دمای رنگ نیز مهم هستند، زیرا به شما امکان می دهند نور را مطابق با اولویت های خود شخصی سازی کنید.

اندازه: همچنین لازم است اندازه آینه و میزان بزرگنمایی که به آن نیاز دارید را در نظر بگیرید. اگر نیاز به دیدن جزئیات دقیق یا آرایش دقیق دارید، ممکن است آینه ای با بزرگنمایی بالاتر لازم باشد.

کیفیت ساخت: یک آینه آرایش با کیفیت خوب باید محکم و خوش ساخت باشد و پایه ای ثابت داشته باشد که از لرزش یا واژگونی جلوگیری کند. همچنین باید از مواد بادوام تشکیل شده باشد که در برابر استفاده منظم مقاومت کند.

منبع انرژی: نحوه تغذیه آینه را در نظر بگیرید. برخی از مدل ها از باتری استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر به سیم برق نیاز دارند.

ویژگی های اضافی: برخی از آینه‌های آرایش دارای ویژگی‌های اضافی هستند، مانند زوایای قابل تنظیم، کشوهای ذخیره‌سازی یا صفحه تاچ لمسی. در نظر بگیرید که کدام ویژگی برای شما و روتین آرایش شما مهم است.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: انبر کاشت مژه

بیشتر بخوانید: بهترین استند سشوار

پیمایش به بالا