بهترین بند انداز برقی ؛ 11 مارک محبوب

بهترین بند انداز برقی

استفاده از بهترین دستگاه های بند انداز برقی یکی از موثرترین روش های رفع موهای زائد صورت در خانه است. با این دستگاه نه تنها در زمان صرفه جویی می کنید، بلکه از رفتن مداوم به سالن زیبایی نیز نجات پیدا می کنید. پس از چندین جلسه حذف موهای زائد با استفاده از بند انداز های برقی صورت، رشد مجدد موها کمتر و آهسته تر خواهد شد.

طرز استفاده از دستگاه‌ های بند انداز برقی بسیار آسان است و برای انواع پوست به طور موثر و کارآمد کار می‌کنند. بند انداز برقی چه مارکی خوبه ؟ در ادامه لیستی از بهترین مارک های بند انداز برقی برای صورت که با کیفیت و اثرات آنها طولانی مدت است را به شما معرفی می کنیم.

کرم مراقبت صورت

بند انداز برقی چه مارکی خوبه

1. بند انداز روزیا

اگر پوست حساسی دارید و مواد شیمیایی شما را آزار می‌دهد، دستگاه بند انداز روزیا وسیله مناسبی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. در حالی که اکثر دستگاه‌های بندانداز فقط به از بین بردن موهای صورت محدود می‌شوند، با استفاده از این محصول می توانید از شر موهای زائد پیشانی، لب بالایی، چانه، بازوها، دست و پا و صورت و گردن خلاص شوید.

+ به همراه پودر مخصوص، نخ و آداپتور

+ جنس سری: استیل ضد زنگ

– شارژی نیست و باید به برق متصل باشد.

بند انداز برقی روزیا

مشاهده قیمت و خرید:


2. بندانداز پرینسلی

دستگاه بندانداز پرینسلی نزدیک به پوست قرار می گیرد و به این ترتیب از کنده شدن کوچکترین و نازک ترین موها نیز اطمینان حاصل می کند. حتی اگر در برابر آب مقاوم نیست، استفاده از آن بعد از حمام کردن، درد کندن مو را کمتر می کند.

+ به همراه نخ و آداپتور

+ جنس سری: استیل ضد زنگ

بند انداز برقی پرینسلی

مشاهده قیمت و خرید:


3. بند انداز برقی انزو

طراحی جمع و جور و سبک وزن پاک کننده موهای صورت انزو، آن را به مناسب ترین ابزار نخ کردن صورت برای تمام افراد با انواع پوست تبدیل کرده است. این دستگاه به خوبی و زیبایی طراحی شده است و آن را می توانید به عنوان یک هدیه زینتی با ارزش به عزیزان خود هدیه دهید.

+ جنس سری: استیل ضد زنگ

بند انداز برقی انزو

مشاهده قیمت و خرید:


4. دستگاه بندانداز سورکر

اگر نخ کردن روش مورد علاقه شما برای رفع موهای زائد است، دستگاه بندانداز برقی سورکر باعث می شود نخ زدن صورت شما راحت تر شود. با اندازه جمع و جور و طراحی شیک، این ابزار بدون اضافه کردن وزن قابل توجهی در کیف لوازم آرایشی شما جای می گیرد.

+ دارای آداپتور، نخ و پودر مخصوص اصلاح

+ نور LED برای روشن کردن

بند انداز برقی سورکر

مشاهده قیمت و خرید:


5. بند انداز برقی پرو امگا

با این دستگاه بند انداز خوب و با کیفیت از برند پرو امگا تمام موهای ناخواسته را از پشت لب، صورت، پاها و بازوهای خود حذف کنید.

بند انداز برقی پرو امگا

مشاهده قیمت و خرید:


6. بند انداز برقی فیلیپس

فیلیپس یکی از محبوب ترین و بهترین برند های بند انداز برقی در بازار ایران است. علاوه بر ظاهری زیبا، دارای یک موتور با قدرت برای برداشتن سریع موهای زائد است. دقت و کیفیت به کار رفته در این ابزار، کندن موهای کوتاه و ریز بدن را از ریشه ممکن می سازد. به عنوان دستگاه حذف موهای زائد، می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید.

+ دارای آداپتور، نخ و پودر مخصوص اصلاح

بند انداز برقی فیلیپس

مشاهده قیمت و خرید:


7. مک استایلر مدل MC-7710

مک استایلر مدل MC-7710 ابزاری برای نخ کشیدن صورت که به خوبی در کف دست شما قرار می گیرد و حتی نازک‌ترین و کوتاه‌ترین موهای صورت، پاها و بازوهای شما را می کند. استفاده از این دستگاه آسان است.

+ نخ پنبه ای مخصوص بند اندازی و پودر شل

بند انداز برقی مک استایلر

مشاهده قیمت و خرید:


8. کویین مدل HR025

دستگاه رفع موهای زائد صورت کویین مدل HR025 از یک نخ نخ نازک استفاده می کند که موها را از سطح ریشه کنده و باعث کاهش سرعت رشد مجدد موها می شود. وزن آن تنها 95 گرم است و اندازه ای جمع و جور دارد که آن را برای سفر مناسب می کند.

+ قابل استفاده برای پشت لب، چانه، زانوها و انگشتان

+ مجهز به چراغ روشنایی

+ به همراه نخ

بند انداز برقی کویین

مشاهده قیمت و خرید:


نکاتی در مورد بهترین مارک بند انداز برقی زنانه

قبل از خرید دستگاه بند انداز برقی، به نکات زیر که باید قبل از بند انداختن بدانید توجه کنید.

  • بند اندازی درد زیادی ندارد: بسیاری از مردم در امتحان بند اندازی مردد هستند زیرا باور دارند که واقعا دردناک است. حقیقت این است که واقعا آنقدرها هم دردناک نیست. بله، کمی نیش می زند، اما دردناک تر از اپیلاسیون یا موچین نیست. اپیلاسیون حتی صدمه و درد بیشتری داشته دارد، زیرا پوست نیز همراه با مو کشیده می شود. بند انداختن صورت حس عجیبی است، اما قابل تحمل است، به ویژه برای نتایج شگفت انگیزی که دارد.
  • بند اندازی آسان تر است: از آنجایی که بند انداز تک تک موهایی را که با آنها در تماس است از بین می برد، استفاده و نگهداری بسیار آسان تر است. موچین و اپیلاسیون همیشه تمام موها را از بین نمی‌برند. در حالی که با بند اندازی، تمام موها به طور همزمان برداشته می‌شوند، بنابراین تمام موها دوباره با هم رشد می‌کنند و جلسات رفع موهای زائد را کمتر می‌کند.
  • روی پوست ملایم است: بند کردن نه تنها یکی از سریع‌ترین روش‌های حذف موهای زائد است، بلکه ملایم‌ترین روش برای رفع موهای زائد نیز هست. در هنگام بند اندازی فقط مو کشیده می شود و نه پوست. اپیلاسیون پوست را حساس، قرمز و تحریک می کند، زیرا موم از روی پوست و همچنین مو کشیده می شود. این موضوع باعث می شود که بند انداختن برای افرادی که پوست حساس یا مستعد آکنه دارند بسیار مفیدتر باشد.

حرف آخر

ابزارهای بند انداز شارژی در دو نوع بی سیم و با سیم موجود هستند. برای انتخاب بهترین دستگاه بند انداز برای صورت، توصیه می کنیم دستگاه بی سیم را انتخاب کنید اما به زمان شارژ و کار دستگاه توجه زیادی داشته باشید. از آنجایی که استفاده از آن در ابتدا کمی دردناک است، پودر مخصوص را به روی موها بمالید تا کندن موها توسط بند انداز صورت راحت تر شود.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: برس شستشوی صورت

بیشتر بخوانید: برس ماساژور سر

پیمایش به بالا