7 بند انداز دستی با بهترین کیفیت

بند انداز دستی

بند انداختن یک تکنیک رفع موهای زائد است که قرن هاست در آسیا مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به درستی انجام شود، بند انداز دستی می‌تواند صورت شما را به شکلی زیبا کاملا آراسته و اما همچنان طبیعی درآورد. بند کردن به صورت شما این امکان را می دهد که برای مدت طولانی تری نسبت به روش هایی مانند اپیلاسیون یا موچین، مرتب بماند.

بند انداز دستی با حرکت در امتداد پوست با نخ پنبه ای نازک هر تار مو را می گیرد و از عمق ریشه می کند. برای صرفه جویی در زمان و امکان انجام آن به تنهایی در خانه، انواع دستگاه های بند انداز با کیفیت در بازار آرایشی تولید و عرضه می شوند.

بند انداختن فرآیند ظریفی است و باید مطمئن باشید که دستگاهی که استفاده می‌کنید دقت و کارایی لازم را ارائه می‌دهد، بنابراین کدام بند انداز دستی خوبه؟ در ادامه بهترین بند انداز های دستی موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

بنر ماسک صورت

بهترین مارک بند انداز دستی

1. بند انداز دستی

طراحی پروانه ای دستگاه باعث می شود که به راحتی آن را در دست بگیرید، بنابراین هیچ لغزش یا اشتباهی وجود ندارد. نه تنها بسیار بادوام است بلکه برای استفاده بهداشتی نیز هست. بدون نیاز به شارژر یا باتری این بند انداز دستی به راحتی ریز ترین موهای زائد شما را از ریشه کنده و حذف می کند.

بند انداز دستی

مشاهده قیمت و خرید:


2. بند انداز فنری رز

اگر می‌خواهید از بند انداز های برقی اجتناب کنید، بهتر است نگاهی به این دستگاه موکن فنری و دستی بیندازید، که تقریبا با دستگاه های برقی یکسان عمل می‌کند، اما نیاز به حرکات دست بیشتری از طرف کاربر دارد تا مو هارا از بین ببرد.

+ دارای ۳ فنر برای پاکسازی بهتر و بیشتر


3. بند انداز استیل

بندانداز دستی موهای صورت را از ریشه جدا می کند، بدون اینکه آسیبی به پوست وارد کند. این یک روش حذف موهای زائد بدون کثیف کاری ارائه می دهد که نیازی به کرم، مواد موبر یا ریش تراش ندارد.

+ از جنس استیل ضد زنگ

بند انداز دستی

مشاهده قیمت و خرید:


4. موکن دستی روژینا رز

بند انداز یک ابزار ضروری برای از بین بردن موهای زائد ریز است. با این دستگاه دستی می توانید تا 3 هفته پوستی صاف و بدون مو داشته باشید. برای رفع موهای زائد برای صورت، گردن، ابروها، گونه ها، پیشانی و چانه مناسب است.

بند انداز دستی

مشاهده قیمت و خرید:


5. بند انداز مدل Slique

این مدل از موکن دستی موها را از ریشه می‌کشد، بدون اینکه آسیبی به پوست وارد کند. برداشتن مستقیم موها از ریشه، پوست را تمیز، صاف و سفت می کند و این کار را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

اندازه آن جمع و جور است و نیازی به باتری ندارد، بنابراین برای نگهداری در هنگام حرکت مناسب است. طراحی و دسته ارگونومیک و آسان برای گرفتن، مانور آن را بسیار آسان می کند و برای کار فقط به یک دست نیاز دارید.

بند انداز دستی

مشاهده قیمت و خرید:


6. موکن فنری

این دستگاه به جای استفاده از نخ برای کشیدن مو، از یک یا چند فنر با کیفیت استفاده می کند که موهای صورت و پشت لب را به سرعت و به طور موثر از بین می برد. فنر سفت آن به طور موثر حتی کوتاه ترین و ظریف ترین موها را برای ایجاد پوستی کاملا صاف و بدون مو تا چند هفته از بین می برد.

بند انداز دستی

مشاهده قیمت و خرید:


آماده سازی و مراقبت

شاید این روش ساده به نظر برسد، اما شما در حال برداشتن موها از ریشه هستید و این می تواند باعث تحریک پوست شود. قبل از بند اندازی، باید از هر گونه درمان یا موقعیتی که باعث تحریک پوست می شود (که گرما یا خون را به سطح پوست شما می رساند) خودداری کنید.

تحریک پوست قبل بند اندازی باعث حساس تر شدن پوست و افزایش درد می شود. همچنین احتمال واکنش بد یا جوش را افزایش می دهد. قبل از بند زدن، باید ناحیه مورد نظر را به آرامی لایه برداری کنید تا پوست مرده از بین برود و موهای زیر پوستی آشکار شوند.

پس از بند اندازی، باید به مدت 24 ساعت از دست زدن به پوست خود خودداری کنید که می تواند باکتری ها را به آن ناحیه وارد کند. همچنین باید از شنا، سونا، نور مستقیم خورشید و دمای گرم دوری کنید. از اسپری برنزه کننده و آرایش استفاده نکنید، که می تواند فولیکول ها را مسدود کرده و باعث عفونت شود.

هنگام شستن صورت خود در روزهای بعد از بند انداختن، از شوینده صورت بدون عطر، ملایم و مراقبتی استفاده کنید که عاری از مواد محرک و مواد شیمیایی خشن باشد.

از بند انداختن در زمان عادت ماهیانه خودداری کنید

پوست شما معمولا در آن زمان از ماه حساس‌تر است و توصیه می‌شود در این زمان از بند اندازی خودداری کنید، زیرا به احتمال زیاد بیشتر از حد معمول دردناک خواهد بود.

همه چیز را تمیز نگه دارید

از آنجایی که بند کردن موها را از ریشه جدا می کند، فولیکول ها برای مدتی باز شده و آسیب می بینند. اضافه شدن باکتری به این ناحیه خطر تحریک، التهاب و عفونت را افزایش می دهد.

قبل استفاده از بند انداز دستی حتی در سالن زیبایی، حتما دست های خود را بشویید. ممکن است لازم باشد پوست خود را کشش دهید، یا ممکن است دستان خود را روی پوست خود قرار دهید تا سوزش را کاهش دهید. با انجام این کار باکتری های دست های ضدعفونی نشده وارد پوست می شوند.

از یک نخ جدید استفاده کنید یا نخی را که بعد از هر بار استفاده انجام می دهید ضدعفونی کنید. ناحیه صورت نیز باید قبل از نخ کشیدن کاملا تمیز شود.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: برس شستشوی صورت

بیشتر بخوانید: برس ماساژور سر

پیمایش به بالا